Fructe cu prea mult zahar

Fructele sunt sanatoase, insa daca vrei sa slabesti, e bine de stiut ca unele contin mai mult zahar ca altele, de aceea e recomandat sa le consumi cu moderatie daca vrei sa obtii rezultate.

Iata o lista cu fructe ce contin prea mult zahar:

1. Fructele uscate contin cel mai mult zahar, de aceea ar trebui consumate cat mai putin in timpul curelor de slabire.

2. Strugurii ar trebui si ei consumati cu moderatie in timpul curelor de slabire.

3. Bananele sunt destul de bogate in zahar, de aceea este recomandat sa fie consumate dimineata la micul dejun. Ele asigura energie pentru prima parte a zilei.

4. Papaya contine 5.9 grame de zahar la 100 de grame de fruct. Daca vei consuma un singur fruct de papaya atunci vei depasi de trei ori necesarul zilnic de vitamina C al organismului.

5. Grapefruitul contine 6.2 grame de zahar la 100 de grame de fruct, o cantitate suficient de redusa ca sa va faceti griji ca va ingrasati.

6. Afinele sunt printre fructele cele mai bogate in antioxidanti, deci sunt foarte sanatoase. Afinele contin 7.3 grame de zahar la 100 de grame de fruct. Afinele mentin sanatos si curat tractul urinar, curata ficatul, protejeaza creierul si sunt excelente pentru detoxifierea organismului.

7.Prunele contin fibre, potasiu, vitamina A, vitamine din complexul B, magneziu, vitamina E, calciu, magneziu, fier si vitamina C.

8.Pepenele galben contine 8.7 grame de zahar la 100 de grame. Continutul caloric al pepenelui galben este foarte mic, de aceea el este recomandat in curele de slabire.

Fructele considerate cel mai putin calorice sunt citricele (portocalele, lamaile), precum si fructele rosii(capsunile, zmeura), care au zahar doar 7-10%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *