Dusmanul din alimentatie: zaharul

Foarte de multe alimente gata preparare contin cantitati mari de zahar. Pentru a ne putea feri de el trebuie sa inveti sa citesti etichetele şi sa vezi cate grame de zahar intra într-o portie.

Fabricantii de alimente incearca adesea sa ascunda faptul ca produsele lor contin zahar, asadar nu fii dezamagita daca nu vezi scris „zahar” sau „zaharoza” pe eticheta.

Obezitatea, hipertensiunea si diabetul sunt doar cateva dintre afectiunile provocate de consumul de zahar.

Ca recomandare generala, consumul total de fructoza concentrata nu ar trebui sa depaseasca 25 grame pe zi.

Alte boli legate de sindromul metabolic si care pot fi declansate de un consum prea mare de zahar sunt:

– Diabetul de tip 2;
– Bolile de inima;
– Probleme cu lipidele;
– Sindromul ovarian polichistic;
– Dementa.

De ce sa reduci dusmanul din alimenatie?

Imediat ce vei renunta la zahar, vei observa o imbunatatire a aspectului corpului tau in exterior si o extraordinara stare de bine şi energie in interior. Deci, cand simti ca meriti „un premiu” pentru ceva, in loc sa-ti acorzi ca rasplata un baton de ciocolata, ce ar fi daca te-ai rasplati cu o piele noua, mai frumoasa si cu o viata mai lunga si mai sanatoasa?

O lingurita de zahar, la fel ca o tigara, nu face nimic rau. Dar, cu timpul, obiceiul de a manca dulciuri concentrate cu zahar adaugat, ca si fumatul, poate fi chiar fatal. Ambele obiceiuri creeaza dependenta, care nu este un mit, ci este demonstrata ştiintific.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *